NAJCZĘŚCIEJ ZADAWNE PYTANIA FAQ

Jesteśmy grupą zajmującą się obsługą imprez okolicznościowych wszelkiego typu (wesela, poprawiny, studniówki, półmetki, urodziny, firmówki, rocznice itp.). Zapewniamy nagłośnienie oraz oświetlenie parkietu i sali w zależności od zapotrzebowania klienta. W skład naszego zespołu wchodzą DJ’e, Wodzireje, Świetlicy, Akustycy.

Jako grupa przykładamy wysoką wagę do obsługi klienta w czasie negocjacji, jak i samej imprezy. Posiadamy sprzęt najwyższej jakości, tak aby zapewnić Tobie oraz Twoim gościom niezapomniane wrażenia słuchowe, oraz wizualne. Jako grupa dysponujemy wykwalifikowanym zespołem, który zawiera świetnych DJ’ów, zapewniających świetną muzykę dobieraną pod Ciebie oraz Twoich gości. Nasi Wodzireje rozkręcą nawet najbardziej wymagające towarzystwo — prowadząc zabawy, a w przypadku wesela konkursy oczepinowe. Jako grupa posiadamy Świetlików, którzy zadbają o stworzenie show świetlnego, by zapewnić odpowiedni klimat na sali. Akustycy wystroją nasz sprzęt, dostosowując go do warunków panujących na sali, tak by dźwięk był przyjemny dla ucha.

Na koszt imprezy wpływają następujące czynniki:
– Rodzaj Twojej imprezy (wesele, urodziny itp.)
– Ilość osób
– Ilość oraz rodzaj sprzętu
– wszelkie opcje dodatkowe (napisy ”love”, ”18”, race świetlne, czerwony dywan itp.)
– zespół, jaki pojedzie na Twoją imprezę

Zapewniamy sprzęt najwyższej jakości. Nasi Świetlicy oraz Akustycy stale śledzą nowinki technologiczne, które w miarę możliwości staramy się dołączać do naszych ofert.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda nasz sprzęt, kliknij w link: www.musicpartycenter.pl/sprzet

Wodzirej jest osobą, której głównym zadaniem jest przewodzenie całej imprezie. Wodzirej wciela się w role konferansjera, który wita gości, zachęca do zabawy, informuję o tym, co w danym momencie będzie się działo. Dodatkowo Wodzirej poprowadzi zabawy taneczne, które rozruszają Twoich gości i sprawią, że będą czuli się bardziej komfortowo. Zabawy, które prowadzimy, mają na celu integrację gości. Wodzirej podczas trwania imprezy przejmie wasze zmartwienia i będzie na bieżąco je rozwiązywał tak, byście podczas waszej imprezy nie musieli się o nic martwić.

Nasi wodzireje przygotują dla Ciebie autorski program całego wesela, w którego skład wchodzą oczepiny. Najczęściej proponujemy parom, aby oczepiny nie trwały dłużej niż 45min, ponieważ często goście wstydzą się wziąć udział w konkursach, a długi czas powoduję, że po oczepinach duża część gości wychodzi. Nasze oczepiny są przeprowadzane w sposób kulturalny. Nikogo nie ośmieszamy, a staramy się zaangażować jak najwięcej osób. Mamy przygotowaną listę zabaw z opisami, które nasi wodzireje przekazują Parze Młodej i wspólnie z nimi ustalają, jak mają wyglądać ich oczepiny.

Skontaktować się z nami możesz:
– poprzez maila : kontakt@musicpartycenter.pl
– poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie *link*
– poprzez kontakt z naszym internetowym biurem, numer: +48 570 132 232
– poprzez social media: Facebook, Instagram (musicpartycenter)

Schemat naszych realizacji:
– Pierwszy kontakt klienta
– Przygotowanie przez nasze biuro oferty wysłanej na maila klienta
– Ustalenie Terminu podpisania umowy
– Spotkanie z managerem w celu podpisania umowy oraz ustalenia szczegółów
– W przypadku wesela: Spotkanie na miesiąc przed weselem z wodzirejem w celu stworzenia scenariusza
– Przesłanie przez klienta niezbędnych informacji (playlisty, wstępnego planu imprezy, imienia jubilata [W przypadku urodzin])

Dzień realizacji:
– Przyjazd na magazyn
– Zapakowanie ustalonego wcześniej sprzętu do busa
– Dojazd na salę
– Rozstawienie sprzętu
– Realizacja Imprezy przez nasz zespół
– Demontaż sprzętu
– Zapakowanie sprzętu do busa
– Dojazd do magazynu
– Rozpakowanie sprzętu z busa na magazynie
– Powrót do domów
– Upragniony sen!

Oczywiście jak najszybciej 😉
Czym wcześnie tym lepiej, ponieważ zwiększa się szansa na wolny termin. Naszym plusem jest to, że jesteśmy grupą, dlatego w jednym terminie jesteśmy w stanie zrealizować do 3 dużych imprez (np. wesela, studniówki) lub do 6 małych imprez (np. osiemnastki, jubileusze, rocznice).

By uzyskać informację o wolnych terminach, prosimy kontaktować się z naszym internetowym biurem @kontakt@(odnośnik)

Nasze internetowe biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 – 18:00.
Jeśli dane godziny nie są dla Ciebie wygodne możesz wysłać e-mail na kontakt@musicpartycenter.pl

Naszą bazą wylotową jest Ostrołęka, jednak nie zamykamy się na jakiś obszar. Pracujemy na terenie całej Polski!

Jeśli zlecenie znajduję się w promieniu 100 km od magazynu (Ostrołęka), dojazd jest wliczony w koszta. W przypadku dalszych wyjazdów takie koszta są doliczane.

W naszej umówię, znajduje się punkt mówiący, jaką kwotę należy uiścić za każdą koleją rozpoczętą godzinę. Wysokość takiej dopłaty zależy od rodzaju imprezy.

Stowarzyszenie Autorów ZAiKS (od Związek Autorów i Kompozytorów Scenicznych) – polska organizacja zbiorowego zarządzania prawami autorskimi twórców.

Ta kwestia leży po stronie zleceniodawcy. Ze swojego doświadczenia możemy powiedzieć, że wiele sal weselnych posiada tak zwany abonament roczny i w wielu sytuacjach nie trzeba ponosić dodatkowych kosztów.

W przypadku odwołania – Umowa zostaje zerwana, zadatek nie podlega zwrotowi
W przypadku przełożenia na inny termin:
a) jeśli termin pasuje obu stronom – sporządzamy aneks do umowy z nową datą realizacji
b) w przypadku gdy termin nie pasuje wykonawcy – umowa zostaje zerwana, zadatek nie podlega zwrotowi

Podczas podpisywania umowy Klient przekazuje zadatek w wysokości 20% całej ceny:
a) w gotówce przy podpisaniu umowy
b) przelewam na konto firmowe do 3 dni od podpisania umowy
Następnie w trakcie lub bezpośrednio po zakończeniu imprezy klient rozlicza się z wykonawcą kwotą pomniejszoną o zadatek.

Tak, wystawimy faktury.

Jakiekolwiek awarie w dostawie energii, nie stanowią podstawy ani do zmiany czasu realizacji zlecenia (w szczególności wydłużania czasu trwania imprezy) ani do zmiany zasad wynagrodzenia Wykonawcy.

Zleceniodawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawcy oraz ochrony wykorzystywanego sprzętu w trakcie trwania imprezy, jak również zapewnienia sprawnych źródeł energii, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania tego sprzętu w trakcie trwania imprezy. Dodatkowo Zleceniodawca zobowiązuje się do zapewnienia posiłku całemu zespołowi przez czas trwania imprezy.

Nasi DJ’e nie zamykają się na żaden styl muzyczny. Dobór muzyki jest uzależniony preferencjami klienta oraz gości. Podczas trwania imprezy nasi DJ’e na bieżąco weryfikują, do jakiej muzyki bawią się goście i na podstawie tego dobierają utwory.

Tak, nasz zespół, poza DJ-ami i Wodzirejami, posiada w swoich szeregach Świetlików, którzy dbają o oświetlenie (tworzenie show świetlnego, naprawa bieżących usterek sprzętu świetlnego, świecenie podczas imprez), Akustyków, którzy dbają o nagłośnienie (ustawiają oraz stroją nasz sprzęt, zajmują się bieżącymi naprawami nagłośnienia), Muzyków biesiadnych, którzy poprowadzą biesiadę na żywo.

Do tej pory zdarzają się sytuacje, że ktoś z zaproszonych gości lub Państwo Młodzi poprosili o wykonanie jakiegoś utworu, lecz niestety zespół nie miał tego w repertuarze lub chciał dodatkowe pieniądze przy podpisywaniu umowy, tłumacząc to dodatkowymi godzinami prób. Z DJ’em takiego problemu nie ma, wystarczy podać konkretny tytuł i masz pewność, że Twoja piosenka zagra prędzej czy później! Zaletą jest również to, że DJ nigdy nie fałszuje, muzykom grającym na żywo zdarza się to w miarę często.

Oczywiście, że tak. Sami wychodzimy z tym do naszych klientów i prosimy o stworzenie własnej playlisty (ok.20 piosenek). Taka playlista daje nam bardzo dużo informacji na temat preferencji muzycznych naszego klienta.

Jeśli mail dotrze do nas w godzinach pracy internetowego biura (pon-pt godz. 12:00-18:00) odpowiadamy w ciągu kilkunastu minut. W momencie, gdy mail dotrze do nas poza godzinami pracy biura, odpowiadamy kolejnego dnia pracy internetowego biura.

Polityka naszej grupy mówi o tym, że w pracy nie pijemy.
Są sytuacje, kiedy złapiemy dobry kontakt z gośćmi, którzy chcą się z nami napić. Wtedy czekamy do końca imprezy i po zakończeniu pozwalamy sobie na przysłowiowego kieliszka.

Cena z reguły nie podlega zmianie. Jedyne odstępstwo jest wówczas gdy klient po podpisaniu umowy zdecyduje się na poszerzenie oferty, na jaką się zdecydował, wtedy zostaje sporządzony aneks do umowy.

Jesteśmy przygotowani na taką ewentualność. Dogadujemy się z klientem, jaką ma wizję, a następnie nasi pracownicy przygotowują taki mix. Nasze biuro przesyła gotowy mix do klienta w celu zatwierdzenia.

Normy stroju są uzależnione od rodzaju imprezy.

Małe imprezy (urodziny, firmówki itp.) :
a) spodnie (ciemne), koszula (czarna, biała)
b) spodnie (ciemne), koszulka polo firmowa

Duże imprezy (wesela, studniówki itp.) :
a) garnitur, koszula (biała)
b) czarne spodnie materiałowe, marynarka (stonowane kolory), koszula (biała)

Wszystko zależy od ustaleń z naszym klientem. Jeśli klient wyrazi taką zgodę, to jak najbardziej. W momencie, kiedy jeden z gości podejdzie z prośbą o dedykację, sprawdzamy, czy w naszej bibliotece znajduję się dany utwór. Jeśli tak, to sprawdzamy, czy utwór nadaje się do włączenia i informujemy danego gościa, czy go włączymy, czy nie.

Oczywiście, jednak może być sytuacja, że nasi Wodzireje nie podejmą się poprowadzenia danej zabawy, jeśli będzie to zabawa niecenzuralna jak na przykład przebijanie balonów tyłkiem, przekładanie banana przez nogawkę. Jako Grupa staramy się by prowadzone przez nas oczepiny, miały charakter humorystyczny, a nie ośmieszający, angażujący jak najwięcej osób, jednak zalecamy, by były jak najkrótsze (ok.30-45min), ponieważ goście, którzy nie biorą czynnego udziału, zaczynają się nudzić, co często kończy się wczesnym wyjściem z wesela.

Wszystko zależy od typu imprezy.
Scenariusz ogólny robimy przy każdej realizacji. W nim znajdują się informacje, o której mniej więcej będą wydawane posiłki, o której godzinie będzie tort (jeśli jest w planach), i wszystkie dodatkowe atrakcje, które odbędą się podczas trwania imprezy. Szczegółowy scenariusz jest sporządzany w momencie, kiedy tym wydarzeniem jest wesele. Para młoda, spotyka się wówczas z wodzirejem na 1-2 miesiące przed imprezą, by wspólnie zaplanować przebieg całego wydarzenia, tak by w momencie tego szczególnego dnia, nasi klienci mogli cieszyć się wspólną zabawą ze swoimi gośćmi, a to wodzirej przeją jak najwięcej pod swoje skrzydła.

Doświadczenie zależy od członka zespołu, najbardziej doświadczeni DJ mają na swoim koncie 10 lat doświadczenia w branży, natomiast najmłodsi 2 lata. Nasz Wodzirej posiada ośmioletnie doświadczenie.
Chcąc rozwijać naszą grupę, przyjmujemy pod swoje skrzydła młode osoby, które podzielają naszą pasję do muzyki oraz prowadzenia imprez i kształcimy je, bazując w głównej mierze na naszym doświadczeniu.

Nigdy nie przysyłamy bez wcześniejszego ustalenia tzn. kiedy mamy zajęte terminy polecamy zaprzyjaźnionych DJ’ów / Wodzirejów – reszta dogadywana jest między stronami bez naszego udziału. Zamiast nas pojawić się może osoba trzecia tylko i wyłącznie w przypadku zdarzenia losowego.

Wszystko zależy od ustaleń z klientem. Zazwyczaj przyjmujemy, że jest to 8 godzin, jednak zdążają się imprezy, które trwają 3 godziny, a czasami 10 godzin.

Tak, o ile sala, na jakiej ma odbyć się impreza, spełnia wszelkie wymogi:
– zapewnienie odpowiedniej mocy prądu
– wystarczająca ilość miejsca do przeprowadzenia imprezy
– w przypadku imprez plenerowych zapewnienie odpowiednio zadaszonego miejsca w razie pogorszenia się warunków pogodowych.

Jako grupa posiadamy programy partnerskie z wieloma fotografami, kamerzystami, foto-budkami, drink barami, samochodami do ślubu. Bardzo chętnie polecimy naszych zaufanych „kolegów z branży”.

Staramy się być elastyczni i dostosowywać oferty do potrzeb klientów. Dajemy takie rozwiązania, by klient znalazł coś dla siebie.

Jeśli jesteście zainteresowani tylko naszym wodzirejem, oczywiście w momencie, gdy termin jest wolny, mamy taką opcję.

W przypadku imprez okolicznościowych (wesela, urodziny, firmówki itp.), takiej opłaty nie pobieramy, ponieważ w tym momencie jesteśmy dla gości i jeśli człowiek będzie chciał się przy czymś pobawić, a piosenka będzie nadawać się do włączenia, to oczywiście taką włączymy.

Wszystko zależy od ustaleń z klientem. Najczęściej blokiem muzycznym nazywamy czas między ciepłymi daniami, tortem, czy specjalnymi atrakcjami, które są na tyle absorbujące, że nikt w tym czasie nie będzie tańczył. Jeśli chodzi o przerwy, najczęściej jest to przedział 20-30 min. Czasami zdarzają się dłuższe przerwy, ale one nie są planowane przez nas, np. kuchnia opóźniła wydanie obiadu i zaraz po obiedzie wchodzi tort.

Jednoznacznie nie można stwierdzić czy warto, czy nie. Z naszego doświadczenie możemy powiedzieć, że takie wesela zazwyczaj trwają troszkę krócej niż te alkoholowe, natomiast ogromnym plusem takiego wesela jest fakt, że nic gości nie trzyma przy stole, przez co goście chętniej witają na parkiecie. Kilka wesel bezalkoholowych mamy za sobą i śmiało możemy napisać, że były to bardzo dobre imprezy.

Z racji, że ślub oraz wesele są szczególnym dniem dla pary młodej, zawsze wysyłamy DJ+Wodzireja. Dzieje się tak, ponieważ nasi Wodzireje to również konferansjerzy, którzy zadbają, by przywitać gości, informować ich o zbliżających się przerwach, poprowadzą ewentualne zabawy czy odśpiewają „sto lat”. Z racji na rangę wydarzenia chcemy by nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług, dlatego wysyłamy ludzi, którzy wiedzą co robić i zrobią to z odpowiednią klasą. Oczywiście obecność wodzireja nie jest równoznaczna z prowadzenie oczepin, czy zabaw. Wszystko ustalamy z parą młodą i dostosowujemy ofertę tak, by nasi klienci byli zadowoleni.

Jesteśmy przygotowani na taką ewentualność. Wówczas takie wesele może się odbyć na dwa sposoby.
1. Nasz wodzirej będzie prowadził wesele w dwóch językach polskim i Angielskim.
2. Jeden z gości wytypowany przez parę młodą będzie tłumaczem (w przypadku gdy istnieje prawdopodobieństwo, że obcokrajowcy nie będą w stanie zrozumieć języka angielskiego).

Jeśli impreza odbywa się na dwóch salach, to z góry cena będzie wyższa, ponieważ nasi pracownicy będą musieli zabrać więcej sprzętu, tak by nagłośnić wszystkie sale. Jeśli chodzi o naszą grupę, realizujemy imprezy maksymalnie do 3 sal na jednym wydarzeniu.

Oczywiście, mamy w swoich szeregach akordeonistów, gitarzystów oraz klawiszowców, którzy wspólnie z Wodzirejem poprowadzą dla Państwa biesiadę na żywo.

Gramy z konsoli, jednak naszym dyskiem jest laptop, na którym korzystamy z licencjonowanych programów dedykowanych pod nasze konsole.

Nie ma pytania, które Cię nurtuje?

Kontakt

Biuro internetowe:

12:00 – 18:00

+48 570 132 232

kontakt@musicpartycenter.pl

 

Copyright © 2023

musicpartycenter.pl

Wykonanie: Adrianprojekt